26
جولای

آموزش خانه هوشمند BMS

سیستم BMS

یک سیستم مدیریت ساختمان بی ام اس یک سیستم کنترل است که می تواند برای نظارت و مدیریت خدمات مکانیکی، برق و الکترومکانیکی در یک مرکز استفاده شود. چنین خدماتی می تواند شامل برق، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، کنترل دسترسی فیزیکی، ایستگاه های پمپاژ، آسانسورها و چراغ ها باشد.یک BMS بسیار ساده شامل نرم افزار، یک سرور با پایگاه داده و سنسورهای هوشمند متصل به یک شبکه با قابلیت اتصال به اینترنت است.

نصب | قیمت | تجهیزات | خرید | فروش | شرکت بی ام اس سیستم ساختمانی

سنسورهای هوشمند در اطراف ساختمان جمع آوری داده ها و ارسال آن به BMS، جایی که در یک پایگاه داده ذخیره می شود. اگر یک سنسور اطلاعاتی را که خارج از شرایط پیش تعیین شده می آید گزارش دهد، بی ام اس هشدار را مهار می کند. برای مثال، در یک مرکز داده، به عنوان مثال، بی ام اس  ممکن است باعث ایجاد زنگ زمانی که درجه حرارت در یک ردیف سرور بیش از حد مجاز است.بسته به سیستم، نرم افزار بی ام اس را می توان به عنوان یک برنامه مستقل نصب کرد یا می توان آن را با دیگر برنامه های نظارت هماهنگ کرد. BMSes پیشرفته می تواند طیف گسترده ای از خدمات ساخت و ساز را در سراسر سیستم عامل ها و پروتکل ها نظارت و مدیریت کند و مدیران امکانات را با یک نمای مشترک از عملیات تسهیلات ارائه دهد.

بهبود مصرف برق و کارایی مرکز داده توسط سیستم های BMS

پس از باز شدن سرویس دهنده میزبانی بی ام اس، مرکز داده جدید PEER 1 در تورنتو، VP از عملیات مرکز داده توصیه می کند که چرا حل مسئله انرژی باید اولویت اول در برنامه ریزی مرکز داده باشد.مصرف برق در مرکز داده، موضوعی است که به طور فزاینده ای در مرکز توجه قرار دارد. مراكز داده ها روزانه به میزان زیادی از قدرت می پردازند، اطلاعات پردازش و ذخیره سازی را تا آنجا كه مركز داده های كربن در مقایسه با سفر هوایی كمتر است، می پردازد.امروزه تعدادی از فن آوری های موجود برای کمک به کاهش قدرت مورد نیاز برای حفظ و نگهداری مراکز داده بهینه سازی شده و در حال اجرا وجود دارد، اعم از استفاده هوشمندانه از منابع طبیعی به مجازی سازی و تثبیت. راندمان انرژی در مرکز داده باید در برنامه ریزی، استراتژی و مراحل ساخت مرکز داده قرار داشته باشد. با توجه به این، چندین مورد وجود دارد که در نظر گرفته شود تا مرکز داده خود را به عنوان کارآمد و سبز ایجاد کند: کدام منبع انرژی است؟ تحقیق و انتخاب درست انتخاب یک تامین کننده انرژی یک تصمیم مهم در کنترل و مدیریت یک مصرف انرژی در مرکز داده است. با تحقیق از تامین کنندگان و انتخاب یکی از آنها که می تواند منابع پاک کننده انرژی را فراهم کند، می توانید اطمینان حاصل کنید که مرکز داده خود را بر روی قدرت قابل اعتماد و سبز تر می کند که به زمین نمی پردازد. در مورد جدید ترین و بزرگترین مرکز داده ی میزبانی وب PEER 1، تورنتو هیدرو بر مبنای منابع تامین منابع مالی و قیمت گذاری رقابتی ما انتخاب شد.